» » Koła pneumatyczne w obudowach skrętnych (o większej wytrzymałości)

Koła pneumatyczne w obudowach skrętnych (o większej wytrzymałości)

Koła pneumatyczne w obudowach skrętnych (o większej wytrzymałości)
Koła i kółka pneumatyczne dostępne są ze stalowym lub tworzywowym korpusem oraz dętkową lub bezdętkową oponą (w zależności od średnicy koła). Koła z korpusem stalowym posiadają tarczę stalową, tłoczoną, cynkowaną bądź malowaną w kolorze czerwonym w zależności od średnicy koła. Korpus koła jest spawany lub skręcany. Koła pneumatyczne ułatwiają transport na nierównych powierzchniach, dostępne są w wersji z łożyskiem wałeczkowym lub kulkowym. Koła z korpusem jednolitym wykonane są wtryskowo. Tarcza koła z polipropylenu występuje w kolorze czerwonym. Łożysko wałeczkowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła, wypełnione smarem oraz zabezpieczone zatyczką tworzywową. Koła dostępne są z oponą bezdętkowa, z określoną liczbą warstw płótna.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym (wzmocniona)
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane wzmocnionym nitem w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Konstrukcja obudowy wzmocnionej koła, kółka została zaprojektowana do przenoszenia dużych obciążeń. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym z hamulcem.
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa koła, kółka wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.





 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko nowości
Tylko promocje

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl